17 Νοε 2007

Ξύπνα παιδί μου!

Η δασκάλα του γιου μου σε κάθε μηνιαία συνάντηση στο σχολείο θα μας κάνει κριτική για της επιλογές του υπουργείου, δεν είναι καλά τα βιβλία, δε καταλαβαίνουν στο υπουργείο, να πείτε στα παιδιά σας να μη κάνουν φασαρία και εν γένει η πολύ βαρετή φιλοσοφία ότι για ότι κακό συμβαίνει φταίνε οι άλλοι και κυρίως η κυβέρνηση, το σύστημα και δε ξέρω ποιος άλλος απρόσωπος οργανισμός που είναι πανεύκολο να τα φορτώνεις εκεί.Τη Παρασκευή λοιπόν η τάξη διοργάνωσε τη γιορτή του Πολυτεχνείου την οποία εγώ θεώρησα «εκπληκτική».Σκετς με ανάλογο θέμα τραγούδια που τα τραγούδησε όλη η τάξη χορωδιακά πολύ δουλειά και σπουδαίο αποτέλεσμα.Όλοι όσοι βρεθήκαμε εκεί ενθουσιαστήκαμε και φύγαμε συγκινημένοι. Βέβαια πήγα πολύ αρνητικά προδιατεθειμένος. Η γιορτή άρχιζε στις 9.30 και η δασκάλα είπε στα παιδιά της τάξης που ήταν υπεύθυνη για τη γιορτή να έρθουν στις 8.30 για να κάνουν μια πρόβα. Πήγα με το γιο μου στις 8.30 και το σχολείο ήταν κλειστό. Άνοιξε 8.40 από την υπεύθυνη του κιλικίου. Η δασκάλα ήρθε στις 9.Μου ήρθε λοιπόν στο μυαλό το εξής ανέκδοτο το οποίο εκφράζει πολύ επιτυχημένα νομίζω το ήθος του σημερινού δημόσιου σχολείου.

-Ξύπνα παιδί μου να πάς σχολείο.
-Άσε ρε μαμά λίγο ακόμα.
-Ξύπνα παιδί μου.
-Άσε με μαμά.
-Ξύπνα παιδί μου να πάς σχολείο θα αργήσεις.
-Άσε ρε μαμά.
-Ξύπνα παιδί μου θα έχουν μπει τα παιδιά.
-Ναι ρε μαμά όλα τα παιδιά αργούνε.

-Ναι παιδί μου αλλά εσύ είσαι ο διευθυντής.

1 σχόλιο:

Giannis_Rebelos είπε...

Μπάμπη είπα και εγώ με την σειρά μου να σε επισκεφτώ στο blog σου, καταρχάς σε συγχαίρω για την φοβερή οργάνωση του blog σου.

Δεύτερον Το δημοτικό σχολείο για μένα είναι μια παρακμή δεν μορφώνει αλλά παραμορφώνει έχω ακούσει ιστορίες απο τον αδερφό μου που τελείωσε το σχολείο για δασκάλους που αντι να κάνουν μάθημα κάναν ΚΥΡΗΓΜΑ για μια συγκεκριμένη ιδεολογία.

Αναρωτιέμαι γιατί να κάνεις ιδεολογική προσέγγιση σε αγγελούδια που ακόμα δεν ξέρουν σημαντικές έννοιες, το βασικό είναι ότι έτσι δυστυχώς δουλέυει το σύστημα στο τομέας της Εκπαίδευσης αντί οι δάσκαλοι να μορφώνουν κάνουν κυρήγματα και λένε ανούσια πράγματα στα παιδιά.

Βέβαια υπάρχουν και εξαιρέσεις εγώ έτυχε και είχα ένα φοβερό δάσκαλο αριστερής ιδεολογίας που ήταν ότι καλύτερο έχω συναντήσει και πραγματικά όχι μόνο κύρηγμα δεν έκανε αλλά μας μιλούσε πιο φιλέυλευθερα απο ποτέ.

Το θέμα είναι μπάμπη που θέλω να θίξω τελικά τα νέα παιδιά απο ποιούς ανθρώπους μορφώνονται και πως τα μορφώνει αυτό το Κράτος.

Με την προπαγάνδα που ασκεί ή με το τρόπο της γνώσης και της φιλοσοφίας;