24 Νοε 2008

Ο αγαπητός κύριος Διονύσιος Ξένος


 Χθες το βράδυ επισκέφτηκα ένα αγαπητό πρόσωπο. Όσοι μεγαλύτεροι στην ηλικία Ζακυνθινοί θα γνωρίζουν τον Διονύσιο Ξένο ( Νιόνιο για μας τους Τζαντιώτες) γέροντα ηλικίας 96 ετών πλην όμως υγιέστατο και πολύ ευδιάθετο. Ήθελα μόνον μέσα από αυτό το πόστ να μεταφέρω μερικά αποσπάσματα από τη δίωρη συνάντηση μας μια και νομίζω έχουν κάποια αξία.

«Λέω στα παιδιά μου αν ένας άνθρωπος σας ζητήσει ένα ποτήρι νερό ποτέ μη του δώσετε ένα ποτήρι νερό να τον φιλέψετε λίγο ψωμί, λίγο τυρί, λίγο κρασί.»

Ο κύριος Ξένος πολέμησε στο Αλβανικό μέτωπο και τραυματίσθηκε στο πόδι και από τότε κουτσαίνει.

« Είμαι πολύ ευχαριστημένος από τη ζωή μου και χαίρομαι που έχω γεράσει. Δεν υπάρχει τίποτα πιο όμορφο από το να μεγαλώνει κανείς. Και να πεθάνω τώρα ευχαριστημένος θα είμαι. Κανείς δε θέλει να πεθάνει μα θα ήτανε πολύ χειρότερα αν αύριο σπάσω το πόδι μου και ταλαιπωρηθώ και εγώ και βασανίσω και τους γύρω μου»

«Κάθε μήνα πηγαίνω στη Τράπεζα και παίρνω τη σύνταξη μου .Κάθε Χριστούγεννα θα πάρω ένα μικρό δώρο για τους 12 υπαλλήλους της τράπεζας»

Φεύγοντας μου είπε «Η ζωή είναι γεμάτη δυσκολίες .Όμως ποτέ μην απελπιστείς θα αλλάξουν τα πράγματα. Να έχεις μόνο υπομονή και μην πανικοβληθείς ποτέ»

«Ζω μια ζωή σ΄ αυτό το σπίτι .Ήθελα κάποιον συμβολαιογράφο να τακτοποιήσω κάποιο θέμα μου. Έχω δυο γνωστούς μου που όποτε χρειάστηκα κάτι ούτε καν με αφήσανε να πάω στο γραφείο τους ήρθαν αυτοί στο σπίτι μου. Είπα όμως στη εγγονή μου που είναι δικηγόρος μήπως έχεις κάποια φίλα συμβολαιογράφο να βοηθήσουμε και έναν νέο άνθρωπο» 

και θυμάμαι με αυτά τη δήλωση του Θόδωρου Αγγελόπουλου σήμερα στα ΝΕΑ   http://ta-nea.dolnet.gr/default.asp?pid=2&ct=4&artId=4488496

«Η ταινία μου θα πάει στο Φεστιβάλ του Βερολίνου αλλά εκτός συναγωνισμού, καθώς τα τελευταία χρόνια έχουν αποφασίσει να βραβεύουν τους νέους κι εγώ, όσο εγωιστικό κι αν ακούγεται αυτό, δεν δέχομαι να πηγαίνω σε φεστιβάλ και να μην παίρνω βραβεία»!

 

Ποιος είναι ο ταλαίπωρος απο τους δύο;

Όποιος απαντήσει σωστά να μου δώσει τη διεύθυνση του να πω στον αγαπητό μου κύριο Ξένο να του στείλει ένα δωράκι Χριστούγεννα που έρχονται.

"Εικόνα:"Η φιλοξενία του Αβραάμ"

Δεν υπάρχουν σχόλια: